Lees eerst dit berichtje even :)

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Gesloten
Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Lees eerst dit berichtje even :)

Bericht door wendy » vr feb 17, 2006 11:16 pm

Hallo,

Welkom op ons forum :) !
We zouden het erg prettig vinden als u zich even aan ons voorstelt!

Het fijnste is als u een nieuw onderwerp onder dit topic aanmaakt, met uw naam als onderwerp, en ons daar even vertelt wie u bent, en waarom u deelneemt aan dit forum.

Mocht het zo zijn dat u er nog niet aan toe bent zich voor te stellen, en liever even wilt meelezen, dan is dat mogelijk onder de voorwaarde dat u mij wel even een pb stuurt, zodat ik weet wie er meeleest.
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

vera
Berichten: 212
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 4:35 pm

Bericht door vera » za feb 18, 2006 5:03 pm

Netjes, Wendy!!!!!
:wink:
Liefs,
Vera, zeer trotse mamma van Anouk (21-7-04)

Gebruikersavatar
ChantalenBrenda
Berichten: 28
Lid geworden op: zo aug 28, 2005 8:19 pm

Bericht door ChantalenBrenda » za feb 18, 2006 8:13 pm

Dat heb je goed neergezet wendy en netjes want het is wel waar wat je daar zegt want ze kunnen er van alles mee doen

Groetjes Tammara
Ik ben Tammara en heb 3 dochters waarvan 2 met achondroplasie

Dijkslag
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 1:27 pm

Even voorstellen

Bericht door Dijkslag » zo feb 19, 2006 1:54 pm

Hallo allemaal,
Ik ben Bianca Dijkslag en ben 33 jaar en woon in Wesepe. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen; Esmee 5 jaar, Lars 3 jaar en Mirte 9 maanden.
De jongste is zorgenkindje(09-05-2005). Ze heeft waarschijnlijk desbuquois syndroom. DIt is een skelet afwijking met korte ledematen. De gewrichten kun je overstrekken. Hierbij kan nog ademhalingsproblemen, glaucoom, hartproblemen bijkomen. Voor ons de toekomst onzeker. Wordt ze wel oud ( aantal jong overleden door ademhalingsproblemen), kan ze zitten, lopen.
Desbuquois syndroom is zeldzaam, het is vorm van achondrooplasie.
Het spijt me dat ik me niet eerder heb voorgesteld.
MIsschien kennen jullie iemand die het ook heeft.
Groetjes Bianca

Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Bericht door wendy » zo feb 19, 2006 7:35 pm

Dankjewel voor de complimentjes :)

Ik begon het een beetje een raar idee te vinden dat er allerlei mensen meelezen, of volgen wat wij schrijven zonder dat we weten wie dat is...
Ik kan me wel voorstellen dat er ook ouders zijn die liever niet meeschrijven maar wel meelezen, vandaar de optie om alleen mij een voorstel mail te sturen.

Dit topic gaat op slot, zodat er een nieuw topic moet worden aangemaakt om je voor te stellen!

Ik heb het berichtje van Bianca naar hier verplaatst; http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=a ... 87#3970087
Daar kun je dan ook een antwoord neerzetten!
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

Gesloten