Wendy

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Wendy

Bericht door wendy » za feb 18, 2006 12:01 am

Hallo allemaal,

Ik ben Wendy, moeder van Guy (2001) en Myrthe (2003).
Myrthe heeft achondroplasie.

Naar aanleiding van onze dochter die achondroplasie heeft, heb ik een website gemaakt voor ouders van kindjes met achondroplasie, en ook dit forum is een onderdeel van de site geworden.

Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan dit forum, en er tercht kunt met al je vragen!! :)

Anyway, ik dacht ik plaats dit berichtje even als voorbeeld van een voorstel mail :)
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

vera
Berichten: 212
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 4:35 pm

Bericht door vera » za feb 18, 2006 5:03 pm

Ja, dat is misschien ook wel leuk, als de "oude" forummers zich ook kort voorstellen...kan je af en toe terug kijken wie wie ookalweer was!

Ik ben dus Vera, één van de mensen die heel veel steun had en heeft aan de site van Myrthe/Wendy, en ook op dit forum regelmatig te vinden is (als is het de laatste tijd iets minder, sorry...).

Ik ben de moeder van Anouk, die op 21 juli 2004 geboren is met achondroplasie. Zij is mijn grootste trots, the light of my life, dus vergeef me als ik weer eens teveel over haar klets, :D .

Verder ben ik 28, woonachtig in een dorp net onder Eindhoven, en gelukkig samenwonend met Anouk's grote held; haar pappa Daniël.
Liefs,
Vera, zeer trotse mamma van Anouk (21-7-04)

Gebruikersavatar
ChantalenBrenda
Berichten: 28
Lid geworden op: zo aug 28, 2005 8:19 pm

Bericht door ChantalenBrenda » za feb 18, 2006 8:23 pm

Hallo allemaal als we toch bezig zijn doe ik ook even mee.
Ik ben tammara en heb 3 dochters waarvan 2 met AP de oudste die heeft het niet zij is 7 jaar, de middelste word 3 en de jongste is alweer 1 jaar en die hebben AP.
We zijn ook heel erg blij met deze site en dat willen we ook zo houden want we hebben veel steun aan elkaar en als je vragen hebt krijg je vaak ook een antwoord ook al is het niet direct maar je krijgt hem wel en dat vinden wij nou zo mooi van deze site want we hebben ook bij de BVKM gezeten en daar hoor je niks van terug.
Wij hebben het op dit moment druk met ziekenhuis bezoeken maar probeer zoveel mogelijk op de hoogte te blijven hier. :wink:

Groetjes de trotse mamma van Chantal en Brenda en natuurlijk Nicole niet te vergeten want die hoort er ook bij :D
Tammara
Ik ben Tammara en heb 3 dochters waarvan 2 met achondroplasie

Gebruikersavatar
sarah (mama van Aude)
Berichten: 157
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 6:14 pm

Bericht door sarah (mama van Aude) » zo feb 19, 2006 12:14 pm

:lol: Hoi,hoi,

Wij zijn de apetrotse ouders van Aude Vandecandelaere (onze namen: Sarah en Steven) en wonen in Roeselare (België) :!:

Aude is geboren op 27 juli 2004 en heeft ook achondroplasie!

Wij hebben net als zovelen ook enorm veel steun aan deze site van Wendy, en zijn haar daar dan ook heel dankbaar voor!
Groetjes, Sarah (mama van Aude, 27-07-04)

Dirk
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 10, 2006 8:37 pm

Bericht door Dirk » zo feb 19, 2006 7:54 pm

Hallo,

Ook ik wil me even voorstellen. Mijn naam is Dirk en woon in het Gelderse
Arnhem. Ik vind het erg leuk om deze site,forum en chat regelmatig te bezoeken.
Ik ben niet zoals de meeste van jullie een ouder met kids.
Maar ben een man van 35 met AP, en heb dus al wat levers ervaring in deze.
Wie weet tref ik jullie op de chat of forum. Zodat we gezellig kunnen kletens. En jullie me vanalles kunnen vragen en andersom uitraard. Want wat is er mooier als je een ander kan helpen.

Groetjes
dirk

Judith
Berichten: 3
Lid geworden op: ma feb 20, 2006 12:04 pm

Bericht door Judith » ma feb 20, 2006 2:48 pm

Hallo,

Mijn naam is Judith en woon samen met mijn vriend in Vlissingen.
Ik ben 24 jaar en heb de groeistoornis achondroplasie, hierdoor ben ik 1.30 m lang.
Het valt mij op dat er voornamelijk ouders van nog jonge kinderen op dit forum komen, als zij vragen willen stellen over het omgaan met achondroplasie of andere zaken dan wil ik deze graag beantwoorden.

Groetjes Judith.

Liesbeth
Berichten: 23
Lid geworden op: do feb 10, 2005 5:19 pm

Bericht door Liesbeth » ma feb 20, 2006 9:47 pm

Hallo
Ik ben Liesbeth de moeder van Isabelle.
Isabelle is 13 jaar en heeft AP.
Wij willen graag andere ouders helpen
Groetjes Liesbeth

Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Bericht door wendy » di feb 21, 2006 9:33 am

Hoi Judith,

Jij ook van harte welkom hier! Fijn dat er nu ook een paar volwassenen met achondroplasie lid zijn van ons forum :) !

En we zullen zeker gebruik maken van je aanbod :) :)
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

Dirk
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 10, 2006 8:37 pm

Bericht door Dirk » di feb 21, 2006 6:39 pm

welkom judith,

Leuk dat je je aangemeld hebt, zo kunnen wij elkaar helpen.
Onze levens ervaring kunnen wij delen met al deze aardige
ouders. Maar ook voor een gezellig praatje kan men mij
strikken

groetjes
dirk

joke
Berichten: 16
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 10:07 pm

Bericht door joke » di feb 21, 2006 9:41 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Joke, moeder van 3 kinderen:2 zoons(2000 en 2005)en van onze prachtige dochter Marrit(2004).
Marrit heeft achondroplasie.
Ik neem passief deel aan dit forum.Door de verhalen te lezen van jullie geeft dit veel steun en herkenning bij problemen!
Ben erg blij met dit forum en leef met iedereen mee. Ook praktische tips(zoals b.v. fietsje aanvragen)komt zeer goed van pas.
Zo, nu weet iedereen wie er met jullie meeleest en bedankt voor de emotionele,grappige en ontroerende ervaringen!Ga zo door het helpt enorm.

groetjes Joke.

Gebruikersavatar
sarah (mama van Aude)
Berichten: 157
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 6:14 pm

Bericht door sarah (mama van Aude) » wo feb 22, 2006 7:11 am

zou het geen leuk id zijn aan de 'nieuwkomers' om eens een foto van hun
spruit door te mailen naar Wendy voor op haar site? Het is maar een id

groetjes

Steven (papa van Aude)
Groetjes, Sarah (mama van Aude, 27-07-04)

Gebruikersavatar
Valerie & Jeroen
Berichten: 111
Lid geworden op: do mei 19, 2005 6:44 pm

Bericht door Valerie & Jeroen » wo feb 22, 2006 1:24 pm

Leuk idee! We waren met vakantie, maar beter laat dan nooit, dus here it goes:

Wij zijn Valerie en Jeroen, de trotse ouders van Arthur die op 11 augustus 2003 werd geboren met achondroplasie. Met z'n drietjes wonen we in Brussel, België.

Intussen is er een tweede jongetje op komst, die hopelijk tegen eind mei komt piepen.

Groetjes,
Valerie & Jeroen
Mama en papa van Arthur (11/08/2003) en Thomas (31/05/2006)

Gebruikersavatar
Ouders van Tess
Berichten: 66
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 9:34 am

Bericht door Ouders van Tess » wo feb 22, 2006 1:31 pm

Hallo,

Wij zijn Chantal en Esther, de dolgelukkige ouders van Tess. Zij is op 20 december 2004 geboren met achondroplasie. We wonen in Breda, maar komen oorspronkelijk uit Zeeuwsch-Vlaanderen.
Groetjes Esther, mama van Tess (20-12-2004)

oma
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 23, 2006 8:10 am

Bericht door oma » do feb 23, 2006 2:03 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Ria Janssens en de oma van Tess. Wendy ik wil jou hartelijk danken voor de geweldige website die je gemaakt hebt.
Ik kijk er bijna iedere dag op.
De site en het forum is niet alleen geweldig voor ouders, maar ook voor oma's en opa's. Wij hebben er veel steun aan.
groeten,
oma Tess

moontje
Berichten: 42
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 8:42 pm

Bericht door moontje » vr feb 24, 2006 11:52 am

hoi allemaal,

Ik ben monique de moeder van mitch nu 1,5 en heeft ook ap.
we wonen in hoogkarspel, we hebben een hoop long problemen met mitch. maar ondanks hij veel ziek is blijft het een vrolijk kereltje.

Plaats reactie