Bianca Dijkslag

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Bianca Dijkslag

Bericht door wendy » zo feb 19, 2006 7:25 pm

(Heb je berichtje even naar hier verplaatst Bianca :))
Voor het orgineel berichtje van Bianca (ook ivm een eventueel pb) klik hier: http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=a ... e&t=454633

Hallo allemaal,
Ik ben Bianca Dijkslag en ben 33 jaar en woon in Wesepe. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen; Esmee 5 jaar, Lars 3 jaar en Mirte 9 maanden.
De jongste is zorgenkindje(09-05-2005). Ze heeft waarschijnlijk desbuquois syndroom. DIt is een skelet afwijking met korte ledematen. De gewrichten kun je overstrekken. Hierbij kan nog ademhalingsproblemen, glaucoom, hartproblemen bijkomen. Voor ons de toekomst onzeker. Wordt ze wel oud ( aantal jong overleden door ademhalingsproblemen), kan ze zitten, lopen.
Desbuquois syndroom is zeldzaam, het is vorm van achondrooplasie.
Het spijt me dat ik me niet eerder heb voorgesteld.
MIsschien kennen jullie iemand die het ook heeft.
Groetjes Bianca
Laatst gewijzigd door wendy op zo feb 19, 2006 7:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Bericht door wendy » zo feb 19, 2006 7:46 pm

Hoi Bianca,

Ook jij bent van harte welkom hier! We hopen dat we je een beetje steun kunnen bieden in deze moeilijke tijden, maar ook dat we mogen meegenieten van de leuke verhalen over jouw dochterje, dat overigens een prachtige naam heeft! :) :)

Helemaal niet erg hoor, dat je je niet eerder had voorgesteld, daar hoef je je niet voor te excuseren, het was dan ook geen voorwaarde tot afgelopen vrijdag :)
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

Dijkslag
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 1:27 pm

Re: Bianca Dijkslag

Bericht door Dijkslag » wo mar 01, 2006 9:13 pm

wendy schreef:(Heb je berichtje even naar hier verplaatst Bianca :))
Voor het orgineel berichtje van Bianca (ook ivm een eventueel pb) klik hier: http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=a ... e&t=454633

Hallo allemaal,
Ik ben Bianca Dijkslag en ben 33 jaar en woon in Wesepe. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen; Esmee 5 jaar, Lars 3 jaar en Mirte 9 maanden.
De jongste is een zorgenkindje(09-05-2005). Ze heeft waarschijnlijk desbuquois syndroom. DIt is een skelet afwijking met korte ledematen. De gewrichten kun je overstrekken. Hierbij kan nog ademhalingsproblemen, glaucoom, hartproblemen bijkomen. Voor ons de toekomst onzeker. Wordt ze wel oud ( aantal jong overleden door ademhalingsproblemen), kan ze zitten, lopen.
Desbuquois syndroom is zeldzaam, het is vorm van achondrooplasie.
Het spijt me dat ik me niet eerder heb voorgesteld.
MIsschien kennen jullie iemand die het ook heeft.
Groetjes Bianca

Carlo

Kennismakings-email

Bericht door Carlo » di jul 17, 2007 9:00 pm

Ik ben Carlo Jeffrey,geboren te Paramaribo op 16 oktober 1962,ik ben achondroplast,1.42 m en wens graag in contact te komen met achondroplasten, (ook niet achondroplasten kunnen contact met mij maken) heb een bruine chocolade kleur,weeg 55 kg en heb een goed verzorgd voorkomen,ik heb een dunne snor,geen baard en ben niet brildragend,ik ben de jongste tevens enige zoon uit een gezin van vier kinderen,mijn vader is zo'n vijf jaren geleden overleden, en heb een goede familie band,ik ben een klusjesman,ik heb geen vrouw en ook geen kinderen,en heb in mijn jaren heen nog nooit een relatie/verkering gehadik ben geen adonis,maar ook geen gruwel,een vrij gewone jongeman.
Ik heb als hobby's:een wandeling maken in de vrije natuur,reizen,vreemde biljetten verzamelen, lezen en muziek,zowat alle genres hoewel mijn voorkeur uitgaat naar rustige muziek,verder kan ik je ook vertellen dat ik geen roker en ook geen drinker ben,ik drink wel een glaasje bier bij speciale gelegenheden,zoals op recepties,verjaardagen,tijdens de Kerst,en oud/nieuwjaar.
Ik heb de GLO(Gewoon Lager Onderwijs)doorlopen,en heb ook het MULO(Meer Uitgebreid Lager Onderwijs)diploma behaald.
Dit is wel erg veel informatie tegelijk,maar ik denk dat het een goed beeld van mij geeft.
Het lijkt mij een verrijkende ervaring om met jou in contact te komen,ik kan je tot niets verplichten,ik kan alleen maar hopen dat je bereidt bent om samen met mij op een eerlijke/serieuze basis te willen chatten en mails uitwisselen.
Ik ben te bereiken klein_maar_erg_groot@hotmail.com
Ik kijk reikhalzend uit naar een reactie van jou,waarin je mij vertelt hoe jij tegen dit alles aankijkt,en verblijf met de vriendelijke groeten.
Carlo.
..........
"Interview Dagblad Suriname"
Je moet gewoon naar deze onderstaande link surfen.
http://www.dbsuriname.com/archief/nat/2 ... effrey.asp
........
"Interview De ware Tijd" (je zal je wel moet registreren door je email adres en passwoord toe te voegen)
Het artikel kunt u nog nalezen op de website van DWT op http://www.dwtonline.com waarbij u gaat naar het archief en als zoekwoord "achondroplast" intoetst. U zult wel gevraagd worden u allereerst gratis te registreren, maar dat mag geen belemmering vormen.
..................
Hi I am Carlo Jeffrey,

I was born in Paramaribo on october the 16th 1962. I am an achondroplast. Wich means I am very small. My length is 1.42 meter and interesting to have contact with achondropalsisch people
The color of my skin is chocolate brown. I weigh 55kg and I have a wel taken care of fysical feature.
I have a thin moustache (no beard) and I do not wear glasses.
I am the youngest and only son out of a family with four kids. I have close family ties with my family. My father died about 5 years ago.
I am a handy man.
I do not have a wife and I do not have any children.
Through out the years I never had any relationschips. I have never been engaged.
I am not the most handsomest man on the planet, but defently also not the most ugly. I am actualy have a normal appearence.

My hobby's are walking in nature, traveling, collecting out of the ordinary biljets, reading and music.
The music part is big. I like all genres but prefer the more soft relaxing music.

further more I can tell you I am not a smoker and not a drinker. of course I like a glas of beer on special occasions like birthdays, on receptions christmas and so.
For my scoling I dit GLO Nomral high scool. And the MULO.
I realise this is a lot of information at ones, but I think this gives a good picture of who I am.

To me it seems it wil be an enriching experience to make contact with you. I hope you are willing to chat and mail with me on serious and honest base.

You can reach me on this emailadress: klein_maar_erg_groot@hotmail.com

I look forward to your reply to my request how you see all this.
..........
Can you tell me how you find mine site?
Greetings Carlo

Plaats reactie