ik zal me even voorstellen

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
ielynke
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 30, 2006 11:32 am

ik zal me even voorstellen

Bericht door ielynke » di mei 30, 2006 11:51 am

Hallo, Ik ben Ielynke en 35 jaar met Achondroplasie. En tevens ben ik moeder van Tim Paul (8) en Niels (7) ook alle 2 met Achondroplasie. Via via kwam ik op dit forum en het lijkt me leuk om in contact te komen met andere ouders, dus vandaar mijn aanmelding.
Groetjes Ielynke

Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Bericht door wendy » di mei 30, 2006 11:58 am

Hoi Ielynke,

Wat leuk dat je op ons forum terecht bent gekomen!
Van harte welkom zou ik zeggen:)

Ik heb destijds die documentaire over jou en Willem bekeken (en een paar andere ouders ook) dus ik weet al wie je bent :)
(hier op het forum is toen veel over de docu geschreven; http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=achondroplasie&t=264033)

Hoe gaat het met jouw kids?

Groetjes, Wendy :D
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

Gast

Bericht door Gast » wo mei 31, 2006 9:25 am

Hallo Ielynke,

Wij zijn de ouders van Aude , en van Belgïe
Wij hebben verleden jaar ook jou reportage gezien
Moedig ben jij zeker, en ook een sterk karakter !(dit viel ons toch op ...)
Tof dat je ook op het forum zit en alles meevolgt , ervaring ivm AP heb jij zeker !!
Wat ons bijgebleven is (ivm jou reportages) is de manier waarop je zoontje de trappen afdaalt , heb dit waarschijnlijk wel 10 keer teruggespoeld .
Wat is hij handig daarin !!

groeten en tot nog eens

Steven (papa van Aude)

Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Bericht door wendy » wo mei 31, 2006 9:36 am

Anonymous schreef:Wat ons bijgebleven is (ivm jou reportages) is de manier waarop je zoontje de trappen afdaalt , heb dit waarschijnlijk wel 10 keer teruggespoeld .
Wat is hij handig daarin !!


Haha, Steven, dat had ik ook! Ik denk daar, echt waar, nog dagelijks aan terug!!!! Als ik met Myrthe de trap af ga (ze gaat achterstevoren) moet ik daar altijd aan denken, en vraag ik me af of en wanneer Myrthe dat zo zal gaan doen :)

Heb ik meteen een vraag voor Ielynke; wanneer liet je jouw kids zonder toezicht de trap op en af gaan?
Myrthe is nu bijna 3 jaar, en mijn zoon Guy deed het toen hij zo oud was al helemaal alleen...maar bij Myrthe durf ik het nog niet...ik ben zó bang dat ze van de trap af valt, terwijl ze het wel goed doet.
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

Gast

Bericht door Gast » wo mei 31, 2006 3:59 pm

Oei.....dat is een lastige vraag. Toen wij hier kwamen wonen was Tim ruim 3...hij had daarvoor geen traploop ervaring, maar had het al snel onder de knie. Ik had zowel boven als beneden een traphekje. Hij is een vrij zelfstandig mannetje en kon het al snel zelf. Bij Niels heeft het wat langer geduurd, zoals veel dingen. En eigenlijk hebben ze het heel lang ook achterstevoren gedaan, en dat doen ze nu op vreemde trappen nog.....ik soms zelfs! ik denk dat Niels nu ongeveer 3 jaar gewoon naar beneden loopt met de trapleuning in zijn hand. Dus toen was hij zuim 4. Maar dit alles is natuurlijk ook erg kind gebonden....elk kind kiest toch wat voor hem/haar het makkelijkste is.
Groetjes Ielynke

Plaats reactie