in ben nieuw op dit forum

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
leen beerman
Berichten: 17
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 6:50 pm

in ben nieuw op dit forum

Bericht door leen beerman » vr dec 22, 2006 7:47 pm

Hallo allemaal,

Aangezien ik me gisteren pas heb aangemeld, laat ik hier maar een kort verhaaltje achter...Ik ben Leen (32j) en de mama van elise.

Eindelijk is het er dan toch van gekomen mij bij het forum aan te melden. Het was nochtans opgericht rond de periode dat onze dochter elise geboren is(15/02/2005) , maar er is zoveel onzekerheid geweest over of ze nu wel of niet ap heeft, dat het mij ervan weerhield me bij jullie aan te sluiten.Iedereen die ons verhaal wil weten, moet elise haar website maar eens bezoeken. Al heeft ze dan niet officieel AP, het lijkt er het meest van alle groeistoornissen op. Ze groeit nog minder als we hadden verwacht als ze wel Ap zou hebben en ik zal dus in de toekomst nog heel wat tips nodig hebben!
Vandaar dat ik langs deze weg wat meer contact met jullie hoop te krijgen...
Het is ook wel aanmoedigend om jullie verhalen te lezen, want het zijn gevoelens die we zonder woorden van elkaar begrijpen.
dus...
tot mails

Gebruikersavatar
Vera2
Berichten: 137
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 12:10 pm

Bericht door Vera2 » vr dec 22, 2006 10:13 pm

Hai Leen,

Welkom!

Ik weet inderdaad nog dat Elise net geboren was, wat een mysterie was zij toch! Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat, al blijft het natuurlijk vervelend dat Elise niet zo goed groeit. Maar wat ik mij van jullie en jullie website weet te herinneren zijn jullie een geweldig sterk gezinnetje.

Groetjes,
Liefs, Vera
(trotse mamma van Anouk, 21-07-2004)

Kijk ook eens op Anouk's website; http://www.anoukswereld.nl

Gebruikersavatar
wendy
Site Admin
Berichten: 259
Lid geworden op: di jan 18, 2005 3:50 pm

Bericht door wendy » ma dec 25, 2006 10:58 am

Hoi Leen,

Fijn dat je nu ook bij het forum bent :)

We komen volgende week bij elkaar hier in Maastricht, als jullie ook willen komen...jullie zijn van harte welkom!!

ps; Jullie website heb ik steeds een beetje in de gaten gehouden :) Fijn dat het zo goed gaat met Elise!
Groetjes van Wendy, mama van Myrthe (19-08-2003)

leen beerman
Berichten: 17
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 6:50 pm

Bericht door leen beerman » vr jan 05, 2007 6:25 pm

Hallo Wendy

Ik was blij dat te lezen, dat er al die tijd iemand aan ons meisje is blijven denken...
Bedankt nog voor de uitnodiging maar we waren niet vrij. Ik hoop jullie bij een andere gelegenheid eens te ontmoeten...

We hebben voor elise een autootje gekocht en zelf aangepast zodat ze met haar beentjes aan de grond kan. Het was wat zweten, maar is uiteindelijk goed gelukt.
Wie interesse heeft kan fotos en tips vragen, dan stuur ik ze per e mail door, want ik weet niet hoe ik dat hier moet opzetten. Kan iemand mij dat vertellen?

Groetjes Leen
mama van elise

Plaats reactie