ook ik stel me voor.

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
kortjakje
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:34 am

ook ik stel me voor.

Bericht door kortjakje » vr jul 20, 2007 8:29 pm

Dag allemaal,
Ik ben kortjakje (nick name) een kleine moeder van 45 jaar jong, met de groeistoornis achondroplasie, heb 3 kinderen en ook zij hebben achondroplasie. Via een link ben ik hier terecht gekomen, en heb belangstelling in meer contact met moeders zoals ik. Maar ook met moeders die zelf een normale lengte hebben maar wel een kind met achondroplasie hebben. Zo kunnen we ervaringen uitwisselen, en elkaar bemoedigen, want het is best knokken om door de maatschappij heen te komen. Ben zelf aan een weblog begonnen, en kan daar zo mijn beleving in kwijt, maar hoop ook daar anderen mee te helpen hoe ik nou problemen oplos. Ik weet ook niet alles, en daarom meld ik me hier aan om nog meer te leren van elkaar.

tot horens en kijk maar eens naar mijn weblog als je belangstelling hebt.
http://creatiefmoedertje.blogspot.com
ik ben groot geworden door klein te blijven.

Gebruikersavatar
Vera2
Berichten: 137
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 12:10 pm

Bericht door Vera2 » di jul 31, 2007 7:37 pm

Welkom Kortjakje!

Heb met veel interesse jouw website bekeken, toch altijd leerzaam op oplossingen van anderen te zien.

Hopelijk kun je ons nog vaak van advies voorzien!

:D
Liefs, Vera
(trotse mamma van Anouk, 21-07-2004)

Kijk ook eens op Anouk's website; http://www.anoukswereld.nl

Monique
Berichten: 28
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 4:08 pm

Bericht door Monique » ma aug 27, 2007 11:55 am

Hallo Kortjakje!

Heb nog niet de hele website kunnen lezen maar dat gaat zeker nog gebeuren! Ben zelf ook aan het naaien geslagen (op cursus) en het eerste tekenwerk zit er al op. Hartstikke leuk om te doen en nu (met de geboorte van Emma) maak ik er ook tijd voor.

groetjes, Monique
mamma van Emma (07-10-2005)

Plaats reactie