terug van weggeweest

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
Dirk
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 10, 2006 8:37 pm

terug van weggeweest

Bericht door Dirk » zo sep 30, 2007 9:35 pm

Hallo allemaal,

Ben niet nieuw dus echt voorstellen hoeft niet maar toch misschien wel een beetje. Mijn naam is Dirk en woon in Arnhem, heb vanavond weer de site gelezen en er zijn heel wat dingen gebeurd, bij deze wens ik vera heel veel sterkte met het verlies. Ook bij wendy is het eea veraderd wendy ook jij het beste. Ook mijn groetjes aan Loes,Sarah uit belgie,liesbeth en ieder ander waar ik in het verleden contact mee heb gehad. Hier gaat het z'n gangetje helaas me rug is een zorgekindje met wat ongemak... maargoed zoals het een klein mens betaamt ik blijf positief.......
groetjes
dirk :arrow: :wink:

Gast

Bericht door Gast » do okt 04, 2007 2:21 pm

Hallo Dirk,

Wat leuk om weer eens iets van je te horen, het is al heel lang geleden.
Bij ons gaat ook alles z'n gangetje met de nodige ups en downs, maar goed Sharon doet heel erg haar best met alles.
We lopen momenteel wel heel wat af met haar, ik bedoel bij orhto-pedagoog, logopedie, audioloog enz., maar ja we gaan gewoon verder, het zal allemaal wel weer een keer wat rustiger worden, en met jou rug gaat het ook nog niet echt geweldig?

We spreken elkaar nog wel weer,

Groetjes Loes.

Plaats reactie