hallo

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
cindy33

hallo

Bericht door cindy33 » vr okt 19, 2007 12:00 pm

Hoi, ik ben een mama van 33 jaar .Mijn zoontje heeft ook een groeistoornis , hierdoor zal hij maximaal 1M65 worden . De zwangerschap was nogal heftig ik kreeg op 6 maanden te horen dat hij een dwerg zou zijn waarop ik vroeg en hoe ziet dat eruit ( stomme vraag maar ik was zo in paniek) en de dokter zei me zoals in het circus.Nou de volgende paar maanden hebben we gehuild en zijn we heel bang geweest.Nu 8 jaar later is ons zoontje een vinnig mannetje hij is klein ja maar het enige wat hij er erg aan vind is dat hij niet op de vogelrok inde efteling kan.Verder zijn er nogal was problemen met zijn tanden en oren , tanden enorm veel gaatjes en oren enorm veel ontstekingen.We gaan ieder jaar naar de dokter op controle maar naar mijn menig weet die er ook niet veel over .Hij zie dat ons zoontje geen koprol geen kopstand en geen heftige sporten mag doen omdat zijn gewrichten niet zo stevig zijn.Heeft iemand hier ervaring mee

Gebruikersavatar
Vera2
Berichten: 137
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 12:10 pm

Bericht door Vera2 » zo okt 21, 2007 8:41 pm

Welkom hier Cindy, ik hoop dat je hier de antwoorden kunt krijgen op jouw vragen.

Harde woorden zeg, van jullie arts tijdens jouw zwangerschap. Erg respectloos naar jou en je kindje. Ik kan me voorstellen dat zoiets hard aankomt. Wel fijn dat Jonathan het nu zo goed doet.
Liefs, Vera
(trotse mamma van Anouk, 21-07-2004)

Kijk ook eens op Anouk's website; http://www.anoukswereld.nl

Plaats reactie