trotste papa en mama

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
lentebloesems

trotste papa en mama

Bericht door lentebloesems » di mei 06, 2008 12:05 pm

Hallo Allemaal,
In mijn zwangerschap kregen we met 33 weken te horen dat ons mannetje een groeiacherstand had. Verder onderzoek dmv uitgebreide echo in Sophia (rotterdam) kregen we de bevestiging dat we rekening moesten houden met een skeletafwijking. of 1% downsyndroom.

tijdens de zware bevalling is onze zoon uiteindelijk geboren met een keizersnede. 1 dag later kreeg hij een rontgenfoto sessie! (wij zagen al aan het mannetje dat hij er uitzag als een klein mensje) De kinderarts bevestigde dat hij de zware vorm van achondroplasie heeft. De klap kwam hard aan maar zowel in de zwangerschap al na de bevalling bleven we positief. Het belangrijkste voor ons was dat het niet tussen zijn oren verkeerd zou zijn...

Het is een heerlijk mannetje en doet het goed.Hij is nu 13 dagen oud. We weten alleen nog zo weinig dat we met vele vragen zitten en graag in contact komen met andere ouders en hun ervaringen willen delen.

Groetjes 2 trotse ouders
Patrick en tirza

Gebruikersavatar
Vera2
Berichten: 137
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 12:10 pm

Re: trotste papa en mama

Bericht door Vera2 » di mei 06, 2008 10:35 pm

Hoi Patrick en Tirza,

Eigenlijk hoor ik allang in bed te liggen en zit te tollen achter mijn computer; maar kon toch niet afsluiten zonder jullie van harte welkom te heten hier.
Gefeliciteerd met jullie zoontje, mogen we weten hoe hij heet?

Hopelijk kun je hier je ei kwijt, en er zitten hier zát ervaringsdeskundigen.

Groetjes
Vera-die-ernstig-naar-haar-bed-verlangt
Liefs, Vera
(trotse mamma van Anouk, 21-07-2004)

Kijk ook eens op Anouk's website; http://www.anoukswereld.nl

trotstemama
Berichten: 12
Lid geworden op: di mei 06, 2008 11:56 am

Re: trotste papa en mama

Bericht door trotstemama » wo mei 07, 2008 1:51 pm

HALLO VERA.
HOPELIJK IETS KUNNEN UITSLAPEN NA DE LATE EMAIL......;-0

bEDANKT VOOR JE REACTIE.

oNS MANNETJE HEET kEANO.
iK GA GELIJK EVEN OP JE FORUM KIJKEN VOOR TIPS EN VRAGEN.

gROETJES TIRSSA (LENTEBLOESEMS)

Plaats reactie