Tante van Sanne & Sophie met Achondroplasie

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
Zus
Berichten: 4
Lid geworden op: vr jul 04, 2008 9:01 am

Tante van Sanne & Sophie met Achondroplasie

Bericht door Zus » di aug 26, 2008 11:40 am

Hallo allemaal,

Met Sanne & Sophie gaat het heel goed, wilde even wat vragen ? hebben jullie ook ervaring
dat hun kleine handjes/vingers en voetjes/teentjes zo zweten en ruiken en zoveel
vouwtjes/rimpeltjes inzitten ??? mijn zus doet nu regelmatig talkpoeder hun behandelen maar kennen
jullie dit probleem, ze hebben best een flinke vouw in hun voetje en handje , kennen jullie dat ?

De meisjes eten heel goed en wegen nu iets van rond de 4,800 en ongeveer tussen de 52 en 54 cm en ze
zijn op 2 juni 08 geboren
We wilde ook vragen , is er ook wel eens een bijeenkomst met ouders met kinderen van achondroplasie ??
hopelijk weten jullie hier meer over .

Liefs Zus

mama van keano

Re: Tante van Sanne & Sophie met Achondroplasie

Bericht door mama van keano » wo aug 27, 2008 9:03 am

Hallo,

Heel bekend al die rimpeltjes en plooien. Dagelijks smeren we Keano in met Zinkzalf (voor het smetten). En dat zweten heeft Keano ook. Als hij drinkt staan de zweet parels op zijn voorhoofd. we trekken ook niet al te warme kleding aan zodat hij niet nog meer zweet.

Bij de BVKM.nl hebben ze verschillende bijeenkomsten. Over 2 weken is er een BBQ in Utrecht en ze hebben regiobijeenkomsten, zodat je niet het hele land door hoeft om anderen te ontmoeten. Persoonlijk zijn wij erg blij dat we bij een bijeenkomst zijn geweest, je kan ;live; je vragen stellen. en contacten maken.

fijn dat het met de meisjes zo goed gaat, geniet van je nichtjes.

Groetjes Tirssa (mama van keano)

Zus
Berichten: 4
Lid geworden op: vr jul 04, 2008 9:01 am

Re: Tante van Sanne & Sophie met Achondroplasie

Bericht door Zus » do aug 28, 2008 11:30 am

Heel erg bedankt Tirssa, zal ik even zeggen tegen mijn zus over die zinkzalf

Liefs Zus

Plaats reactie