Sophie

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
Esther Pepping

Sophie

Bericht door Esther Pepping » do jan 08, 2009 8:43 am

Hallo,

Mijn naam is Esther Pepping en ik heb twee dochters, Charlotte (3) en Sophie (6 weken). Afgelopen maandag hebben wij te horen gekregen dat Sophie Achondroplasie heeft. Omdat we vanaf de geboorte al te horen hebben gekregen dat Sophie een wat groter hoofdje heeft en kortere armpjes en beentjes, hadden wij ons al een beetje voorbereid dat ze een groeistoornis zou kunnen hebben (in begin werd gedacht aan het Syndroom van Turner, dat is gelukkig uitgesloten). Toch komt het nog best hard aan als je het uiteindelijk in het ziekenhuis te horen krijgt. Wij hebben binnenkort een afspraak met de kinderarts om verder te bespreken wat er allemaal op ons af gaat komen.

Ik zou het leuk vinden om contact te krijgen met andere ouders voor vragen, ervaringen etc.

Gr. Esther Pepping

mama van keano

Re: Sophie

Bericht door mama van keano » wo jan 14, 2009 7:53 pm

Hallo Esther,
Kan me voorstellen dat je/jullie erg geschrokken zijn....
Ik heb zelf een zoontje van 9 maanden met AP. Het gaat heel goed met hem.
Als je vragen hebt of gewoon even wilt kletsen, kan je mij mailen.
Groetjes Tirssa
t.rietvelt@chello.nl

Gebruikersavatar
Vera2
Berichten: 137
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 12:10 pm

Re: Sophie

Bericht door Vera2 » wo jan 14, 2009 11:17 pm

Hoi Esher,

Gelukkig, je hebt deze site al gevonden.

Mocht je nog vragen hebben, je mag me via Madelon altijd bereiken, geen enkel probleem!

Groetjes,
Vera
Liefs, Vera
(trotse mamma van Anouk, 21-07-2004)

Kijk ook eens op Anouk's website; http://www.anoukswereld.nl

Plaats reactie