Even voorstellen

Als nieuw lid van dit forum, zouden wij het erg prettig vinden als u zich aan ons voorsteld, zodat wij weten wie er met ons meekijkt naar onze berichtjes en de foto's van onze kindjes :) !

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
monique67
Berichten: 1
Lid geworden op: vr okt 19, 2012 6:41 pm

Even voorstellen

Bericht door monique67 » vr okt 19, 2012 7:04 pm

Hallo,
ik wilde me even voorstellen mijn naam is Monique, getrouwd en we hebben een zoontje van 4 jaar. Zowel ik als ons zoontje hebben AP. Ik had voorheen nog niet gehoord van dit forum maar vind het alleen maar goed dat deze bestaat. Het is zo belangrijk dat mensen hun ervaringen kunnen delen met anderen. Het is niet niks als het even niet lekker loopt of je zit vol met vragen dat te delen met anderen. Zelf heb ik dit ook ondervonden m.n. tijdens mijn zwangerschap en de geboorte van ons zoontje. Ik heb veel zelf moeten onder vinden. gelukkig heb ik een fijne zwangerschap gehad (nergens last van gehad) Nog gewerkt (in de kinderopvang) tot 8 weken voor de uittel datum. De bevalling (een keizesnede) ging ook goed. Ik heb toen erg naar mijn gevoel geluisterd en dat heeft me erdoor geholpen. Maar enige ervaringen van anderen aanhoren is op dat moment wel prettig. Bijdeze wil ik dan ook zeggen heb je vragen reageer of mail me maar gewoon. Als ik daarmee anderen kan helpen.

Groetjes Monique

Plaats reactie