Groupactive

Dit topic is bedoeld voor ierdeen die zich niet wenst te registreren. Ook voor oproepjes van mensen die een spreekbeurt/scriptie e.d willen maken, oproepjes voor tv programma's enzovoort.

Moderators: vera, jits27, wendy

Plaats reactie
Marjo Lelie

Groupactive

Bericht door Marjo Lelie » vr mei 19, 2006 9:23 pm

Hoi allemaal,

Benje op zoek naar creatieve, leuke en enthousiaste mensen, dan vind je het vast leuk om een keertje met ons op stap te gaan met ons cluppie: Groupactive
We, dat zijn een een stelletje enthousiastelingen van 18-35 jaar met of zonder lichamelijke handicap of chronische aandoening komend uit Utrecht e.o.
Regelmatig gaan we met elkaar op stap, pakken bijvoorbeeld een terrasje of gaan naar het café, de bios, theater, bezoeken we een festival / pretpark, gaan een dagje naar t strand, een weekendje weg, houden een spelletjesmiddag of .... vul maar in.

Op donderdag 25 mei gaan we met z'n allen het Festival a/d Werf in Utrecht bezoeken. Dat wordt vast weer heel gezellig. In juni organiseren we de shuffle-boardgames in Soestduinen. Tussendoor gaan we picknicken en natuurlijk kletsen we lekker bij en relaxen met een biertje / sapje. Met een viertal sjoelbakken hebben we een paar gekke fratsen uitgehaald waarbij (neger)zoenen door de lucht zullen vliegen.

Nieuwsgierig geworden en zin / tijd op deze data ? Ga dan mee, je bent van harte welkom !
We zijn altijd op zoek naar leuke creatieve mensen die het leuk vinden om zich bij ons aan te sluiten..

Kijk voor meer info over ons groepie op onze website: http://www.groupactive.nl of stuur mij een mailtje met je vragen zodat ik je meer kan vertellen over onze gezellige groep en over mezelf.

Ik hoop snel iets van je te horen,

Groetjes Marjo Lelie

Plaats reactie